۲۹ مرداد ۱۳۸۹

قرآن . سوره آل عمران . آیه 54


- متن آیه قرآن :
« دشمنان مکر ورزیدند و الله هم در مقابل به آنها مکر کرد همانا الله از همه کس مکارتر است.» (قرآن . سوره آل عمران . آیه 54)

قرآن . سوره آل عمران . آیه 54

در اینجا بعد از دستورات ضد اخلاقی الله مانند تجاوز به زنان شوهردار ، کشتار دگراندیشان ، جایز شمردن دروغ گویی در هنگام لزوم ، .... چشممان به صفت مکاری و حیله گری الله نیز روشن شد!!!
- آیا مکاری و حیله گری از صفات شیاطین نیست؟!!
- آیا موجودی که مکار و حیله گر باشد می تواند از لحاظ اخلاقی راهنمای موجودات دیگر باشد؟!
- آیا دلیل اینهمه بی اخلاقی نزد مسلمانان ، آموزه های نادرست الله در قرآن نیست؟!! 




 صفحه فیس بوک وبلاگ نقد قرآن









- نقد زندگی تاریخی حضرت محمد 
- جن در قرآن و اسلام 
- تناقضات قران
- آیا حضرت محمد معصوم بوده؟
- قران و زنان حضرت محمد

۱۰ نظر:

  1. Arash Choupani۲.۱۱.۹۰

    vay bar ma iranian ke farhange ghanii khodemuno vel kardim darim be in ahriman sar kham mikonim

    پاسخحذف
  2. Farshad Balipour۲.۱۱.۹۰

    اوستا . تورات . انجیر . زبور . صحف و قران همه کلام خداوند قادر هستند وقتی شما خداوند را قبول ندارید پس برای شما بین پیامبران و کتب انها تفاوتی نمیکنه که سنگ یکی را به سینه و دیگری را رد میکنید . اما مطمئن باشید خداوند به هیچ یک از بندگان خود احتیاج ندارد و این ما بندگان او هستیم که به او محتاجیم . اگر باور ندارید فقط یک روز . نام او را نبریم و یا اورا صدا نکنیم و یا از او و اموال او چیزی نخواهیم

    پاسخحذف
  3. Taraneh Taherzadeh۲.۱۱.۹۰

    فرشاد عزیز اونکه شما نوشتید انجیر حتما منظور شما انجیل بوده و در مورد کتاب ها کهنوشتید همه کلام خداوند قادر است من در این زمینه با شما موافق نیستم چون قرآن کلام خداوند نیست بلکه کلام الله است و الله همخداوند نیست بلکه بت بزرگ زمان محمد است و الان هم نماد شیطان پس قرآن کتاب شیطانی است .امیدوارم ناراحت نشده باشید چون نمیخواهم به اعتقادات شما یا دیگر عزیزان مسلمان توهین کنم ولی این واقعیت است . من هم زمانی که برای اولین بار این چیزها رو شنیدم در روحم خیلی احساس درد و ترس کردم اما الان که به فیض خداوند متوجه حقایق شدم خیلی خوشحالم

    پاسخحذف
  4. Arash Iranban۲.۱۱.۹۰

    بالی پور هیچوقت چیزی را که وجود ندارد نه پرستیده ام نه بخاطرش کسی را کشته ام یا توهین کرده ام دین بصورت شخصی بنظر بنده اشکالی ندارد اما آنزما ن که کسی مثل تو که در مسلمین کم هم نیست بخاهد عقیده اش را به من تحمیل کند چنان شیر گوه بر خدا و پیامبر و کتابش باز میکنم که از کرده خود پشیمان شود.حالا خود دانی.

    پاسخحذف
  5. Andreh Babian۲.۱۱.۹۰

    Baazi az ayat vaghan az tarafe sheytan nazel shode...

    پاسخحذف
  6. Arash Iranban۲.۱۱.۹۰

    الله که در کار نبوده محمد نقش الله و پیامبر را باهم بازی میکرده در واقع الله و قوانین جنایتکارانه و زن ستیزانه اش انعکاسی است از درون بیمار محمد امین دوستان عین واقعیت هست پذیرش این مسائل برای فرد مومن و معتقد سخت هست برای من هم زمانی سخت بود اما چه باید کرد.

    پاسخحذف
  7. عليرضا توهم۲.۱۱.۹۰

    محمد ، شيطان و الله يكى هستند.

    پاسخحذف
  8. ناشناس۱۳.۱۲.۹۰

    salmane farsi be mohamad ke bisavad bode in ayat ro dade ke irano tasahob konan...be araba ke biabangard o bifarhang bodan gofte agar irano begirid va dar in jang piroz beshid onja beheshte ba horiane beheshti va khorake beheshti va agar ham shahid beshid mirid behesht ba horiane beheshti ...intori be iran hamle kardan va hanoz ham in arbha be ma hokomat mikonan .. va aafsos ke ma khabim o doshmannemono setayesh mikonim va dineshono miparastim..

    پاسخحذف
  9. ناشناس۱۳.۱۲.۹۰

    az khab bidar shid base 1400 sal jahl o nadani irano be bad dadid, farhange asil irani ro bebad dadid..yekam amightar fekr konid, motale konid, natarsid az jahl o khorafat o khodaye doroghin, mage khoda dokane kababi dare

    پاسخحذف
  10. ناشناس۲.۸.۹۲

    الله اگر مکار نباشد ،ولی بسیاری از بندگان هستند که مکار خواهند بود،برای مثال مکر یهودیان و صهیونیسم در تبدیل آیات خدا به غیر و ... قابل انکار نیست و هر کسی این سخن را رد کند ،مسلما خود را گول می زند ،خدایی که احمق باشد و در مقابل مکر کافران و ملحدان ،مانند احمق رفتار کند ،خدا نیست.بلکه موجود بی شعوری است.شما نمی توانید صفت مکر انسان را رد کنید ،پس خدایی که در مقابل مکر تو مانند موجود بی شعوری انگشت به دهان می ایستد،از تو احمق تر است.
    نتیجه اخلاقی:
    این خدا نیست که برای ما تغییر می کند که اگر تغییر کند ،نیازمند تمامل است،بلکه این ما هستیم که با توجه به صفات و اعمال و گفتار و رفتارمان به یکی از صفات وی مانند مهربانی و خشم و مکر و ... نزدیک می شویم و اگر بخواهم با مکر ،هزارات نفر را کمراه کنم یا حقوق آنها را زایل کنم ،به صفت مکر خدا نزدیک شده ام و خداست که در این شرایط به جای حماقت ،با ما نیز در قبال کارهایمان ،مکر می کند.برای مثال گمان می کنم که هزاران نفر را از دین خدا دور می کنم ،ولی در عوض او همیشه مرا خوار می کند و دین خود را قوی می کند....

    پاسخحذف

-------------------

وبلاگ نقد قرآن در فیس بوک :

www.facebook.com/alcorana.blogspot