۲۹ مرداد ۱۳۸۹

قرآن . سوره آل عمران آیه 110



- متن آیه قرآن :


«شما بهترین امتى هستید که برای وادار کردن مردم به نیکوکاری و بازداشتن مردم از بدکاری ( امر به معروف و نهی از منکر ) و ایمان آوردن به الله قیام کردید و اگر اهل کتاب ایمان می آوردند چیزی بهتر از آن نبود لیکن تعداد کمی از آنان با ایمان و اکثریت آنان فاسق و بدکارند» ( قرآن .سوره آل عمران . آیه 110)

قرآن . سوره آل عمران آیه 110 . 117
- نکته جالب توجه  در این آیه آنست که مسلمانان به عنوان بهترین «امتى» معرفى شدند که براى وادار کردن جامعه انسانى به نیکوکاری و پرهیز از بدکاری بسیج شده اند!!
- آیا این آیه مجوزی نیست به مسلمانان که جوامع بشری را به زور، وادار کنند، که به الله ایمان بیاورند و با فساد مبارزه کنند!!
- چرا مسلمانان به این درجه نائل امدند؟!
- چرا یهودیان و مسیحیان از این امتیاز بی بهره بودند؟!
- آیا این تبعیض نیست؟!
- آیا علت عقب افتادگی مسلمانان پیروی از این عقاید نیست؟! چنانچه تمام زمان ایشان ، معطوف به تحقیق در زندگی خصوصی همدیگر خواهد شد!



 صفحه فیس بوک وبلاگ نقد قرآن









- نقد زندگی تاریخی حضرت محمد 
- جن در قرآن و اسلام 
- تناقضات قران
- آیا حضرت محمد معصوم بوده؟
- قران و زنان حضرت محمد

۱ نظر:

  1. ناشناس۲۸.۳.۹۵

    شما بشین کل آیات قرآن و کل آیات تورات و انجیل رو بخون و کل کتاب های هر مذهبی و هر دینی رو بخون و فکر کن و بی طرفانه به مسئله نگاه کن باور کن خدای اسلام و مسیحیت و یهودیت و زرتشت ازت راضی میشه. مشکل ما اینه که نژاد پرستیم. خدا در قرآن میگه این تفاوت های ظاهری برای اینست که شناخته شوید ولی باتقوا ترین شما گرامی ترین شماست. درباره تقوا کوتاه اینکه از دست و زبان و کار تو خلایق آسوده باشند و زیانی نبینند و این ابتدای راه

    پاسخحذف

-------------------

وبلاگ نقد قرآن در فیس بوک :

www.facebook.com/alcorana.blogspot