۳۰ مرداد ۱۳۸۹

قرآن . سوره آل عمران



1 - متن آیه قرآن:

« الله کسى است که شما را در رحم (مادران) آن گونه که مى خواهد تصویر مى کند» ( قرآن. سوره آل عمران . آیه 6 )

صرف نظر از اینکه این آیه چقدر با علم ژنیک و طرح ژنوم انسان منافات دارد !! مجددا با یکی دیگر از آیات تبعیض آمیز الله روبرو می شویم!
- چرا الله بعضی از اشخاص را زیباتر از افراد دیگر می آفریند؟!!
- چرا انسان در بدو خلقت خویش با اینچنین ناعدالتی مواجه می شود؟!!


2- متن آیه قرآن:

به تناقض بین این دو آیه توجه فرمائید :

« ما قرآن را برای اندرز بر فهم آسان کردیم آیا کسی هست که از آن پند گیرد؟ » ( قرآن . سوره قمر . آیات 17 و 22 و 32 و 40)


« الله كسي است كه اين كتاب را بر تو نازل كرد، كه قسمتي از آن، آيات «محكم» (صريح و روشن) است، كه اساس اين كتاب ميباشد؛ و قسمتي از آن، «متشابه» ( شبهه انگیز ) است. اما آنها كه در قلوبشان انحراف است، به دنبال متشابهات اند، تا فتنه انگيزي كنند، و تفسير براي آن ميطلبند ، در حالي كه تفسير آنها را، جز الله و خردمندان ، نميدانند. » ( قرآن . سوره آل عمران . آیه 7 )


- ابتدا در سوره قمر ادعا می کند که الله قرآن را برای فهم آسان نموده ! و در آیه ای دیگر مدعی می شود تفسیر و فهم قرآن مختص الله و خردمندان است !!!
- پس با استناد به این آیه روز قیامت و رسیدگی به اعمال نیز مختص خردمندان خواهد بود !! زیرا که خردمندان و الله امکان تفسیر درست قرآن را دارند !!
- اگر تفسیر قرآن مختص الله و خردمندان است چرا برای هدایت نادانان ! بت پرست عربستان نازل شده است؟!!
- معلوم نیست الله به چه دلیل مدام در حال ایجاد شبهه است که مسبب فتنه در بین انسانها بشود !!
- حال انانگه مثل ما از اینهمه تناقض سر گیجه گرفته بودند از ایشان (حضرت محمد ) تقاضای تفسیر نمودند ! چرا الله بجای پاسخ به پرسش نادانان ، انان را به " فتنه گری " متهم می کند ؟!!

قرآن . سوره آل عمران

3 - متن آیه قرآن:

برای مردم عشق به شهوات نفسانی که عبارت است از میل به زنها و فرزندان و مال هنگفت اعم از زر و سيم و اسبان نشاندار و چارپايان و مزارع است، جلوه گر شده لیکن اینها متاع زندگانی فانی دنیوی است .همانا منزل بازگشت در نزد الله نیکو است . (قرآن . سوره آل عمران . آیه 14 )

چنانچه می بینیم این آیات فقط در حد شعار عنوان شده و حضرت محمد هرگز التزام عملی بداین آیه و آیات مشابه نداشته زیرا که حضرت محمد چندان هم به متاع دنیوی !! بی میل نبوده :

لیست زنان حضرت محمد (ص) :
تعداد 20 زن به نامهای :
1- حضرت خدیجه 2- سوده 3- عایشه 4 - ماریه قبطیه 5- حفصه 6- زینب 7- جویریه 8- ام حبیبه 9- صفیه  10- میمونه 11- فاطمه 12- هند ، دختر یزید .13- اسماء ، دختر سیاء .14- زینب ، دختر یزید .15- هبله، دختر قیس و خواهر اشعث .16- اسماء، دختر نعمان .17- فاطمه، دختر ضحاک . 18- ام سلمه ، دختر بنی امیه 19- ریحانه  20- ام شریک

- لیست اراضی باقی مانده از حضرت محمد :
1- فدک 2- برقه 3- دلال 4- اعواف 5- صافیه 6- مثیب 7- حسناء 8- وطیح 9- مشربه ام ابراهیم 10- سلائم و ... ( الا موال. قاسم بن سلام . صفحه 47) (وفاء الوفا . صفحه 36 و 152)

- لیست اسبان حضرت محمد :
1- سکب 2- لزاز 3- ظرب 4- لخیف 5- ورد 6- یعسوب (تاریخ طبری . جلد 4 . صفحه 1304)

- لیست استران حضرت محمد :
1- دلدل 2- عفیر 3- فضه 4- یعفور (تاریخ طبری . جلد 4 . صفحه 1304 )

- لیست شتران حضرت محمد :
1- قصوا 2- عضبا

- لیست شتران شیری حضرت محمد:
یک گله شتر که شامل ، بیست شتر به نامهای :
1- غزار 2- حناء 3- سمراء 4- عریس 5- سعدیه و ... ( تاریخ طبری . جلد 4 . صفحه 1305)

- لیست بزهای شیری حضرت محمد :
1- عجوه 2- زمزم 3- سقیا 4- ورسه 5- اطلال 6- اطراف

- شمشیرهای حضرت محمد :
سه شمشیر که غنیمت از قبیله یهودی بنی قینقاع بود ، به نامهای :
1- کوتاه 2- بتار 3- راحتف 4- مخدوم 5- رسوب 6- غضب 7- ذوالفقار که غنیمت جنگ بدر بود. (تاریخ طبری . جلد 4 . صفحه 1306)

- نیزه ها و زره های حضرت محمد :
سه نیزه که غنیمت قبیله یهودی بنی قینقاع بود به نامهای :
1- روحا 2- بیضا 3- صفرا

دو زره که غنیمت قبیله یهودی بنی قینقاع بود به نامهای :
1- سعدیه 2- فضه



قرآن . سوره آل عمران

4 - متن آیه قرآن:

.....نزد خدا باغ های بهشتی است که زیر درختان آن نهر ها جاری است و در آن جاوید متنعم هستند و زنان پاکیزه و آراسته و خشنودی خدا و خداوند به حال بندگان بیناست. ( قرآن.سوره آل عمران . آیه 15)


-مگر الله نمی گوید لذایذ مادى منحصر به این دنیا است ، و در آن دنیا اثرى از این لذایذ نیست پس چرا تمام تعبیراتى که در آیات قرآن درباره باغ هاى بهشتى و انواع میوه ها، آب هاى جارى و همسران خوب آمده همه از انواع لذایذ دنیوی است؟!!
- مجددا بهشت برین و زنان و درخت و نهرهای آب و دوباره و دوباره وعده بهشت به مردان!!
- پس در این بهشت برین برای زنان که در حدود نصف جمعیت بشر را تشکیل می دهند چه لذتی در نظر گرفته شده؟!!
- پس در این بهشت برین برای ساکنین مناطق خوش اب و هوا که هم درخت و نهر و ... دارند چه لذتی در نطر گرفته شده؟!!

5 - متن آیه قرآن :


بگو: بار الها! مالك حكومتها تويي، به هر كس بخواهي، حكومت ميبخشي، و از هر كس بخواهي، حكومت را ميگيري، هر كس را بخواهي، عزت ميدهي، و هر كه را بخواهي خوار ميكني. تمام خوبيها به دست توست، تو بر هر چيزي قادري. ( قرآن . سوره آل عمران . آیه 26 )

- نتیجه این سخن، انست که تمام حکومت هاى جباران و ستمگران تاریخ از قبیل حکومت چنگیز و هیتلر و... به خواست و اراده الله مى باشد!!
- دلیل اینهمه اذیت و آزار انسان از طریق الله برای چیست؟!
- و باز هم نمونه ای از آیات تبعیض آمیز الله ، چرا الله بدون حساب و بى دلیل، هر که را می خواهد حکومت می بخشد؟! و هر که را می خواهد خوار می کند؟!

قرآن . سوره آل عمران
6 - متن آیه قرآن :
« دشمنان مکر ورزیدند و الله هم در مقابل به آنها مکر کرد همانا الله از همه کس مکارتر است.» (قرآن . سوره آل عمران . آیه 54)

در اینجا بعد از دستورات ضد اخلاقی الله مانند تجاوز به زنان شوهردار ، کشتار دگراندیشان ، جایز شمردن دروغ گویی در هنگام لزوم ، .... چشممان به صفت مکاری و حیله گری الله نیز روشن شد!!!
- آیا مکاری و حیله گری از صفات شیاطین نیست؟!!
- آیا موجودی که مکار و حیله گر باشد می تواند از لحاظ اخلاقی راهنمای موجودات دیگر باشد؟!
- آیا دلیل اینهمه بی اخلاقی نزد مسلمانان ، آموزه های نادرست الله در قرآن نیست؟!!


7 - متن آیه قرآن :

كساني كه پس از ايمان كافر شدند و سپس بر كفر(خود) افزودند، هيچگاه توبه آنان، قبول نميشود، و آنها گمراهان(واقعي)اند . (قرآن . سوره آل عمران . آیه 90 )

-حکم ارتداد که همانا کشتن مرتد می باشد، از این آیه شریفه برداشت شده !
-« مرتد » یعنى کسى که اسلام را پذیرفته و سپس از آن باز گشته.

-« مرتد » بر دو قسم است :

1 - « مرتد فطرى »
2 - « مرتد ملى »

1 - « مرتد فطرى » : به کسى گفته مى شود که از پدر و یا مادر مسلمان تولد یافته و یا به قول بعضى در حالى که نطفه او منعقد شده پدر و یا مادرش مسلمان بوده اند و سپس او اسلام را پذیرفته و بعداً از آن برگشته است.

2 - « مرتد ملى » : به کسى گفته مى شود که از پدر و مادر مسلمان تولد نیافته بلکه خود بعد از بلوغ، اسلام را پذیرفته و سپس از آن باز گشته است.

توبه مرتد ملى پذیرفته مى شود و در حقیقت مجازات او خفیف است; زیرا او مسلمان زاده نیست .
ولى در مورد « مرتد فطرى » حکم از این شدیدتر و سخت تر است ! یعنى اگر ارتداد او در دادگاه اسلام ثابت شود، محکوم به اعدام خواهد شد! و اموال او به عنوان ارث به ورثه مسلمان او مى رسد .
همسر او از او جدا خواهد شد و حتى توبه کردن او نمى تواند جلو این احکام شدید را بگیرد، گر چه اگر واقعاً توبه کند در پیشگاه خداوند قبول مى شود و براى جهان آخرت او مفید است.

قرآن . سوره آل عمران
8 - متن آیه قرآن :

روزي خواهد بود كه صورتهايي سفيد، و صورتهايي سياه مي‏گردد، اما آنها كه صورت هايشان سياه شده، (به آنها گفته مي‏شود:) آيا بعد از ايمان  كافر شديد؟ پس بچشيد عذاب را، به سبب آنچه كفر مي‏ورزيديد. (قرآن . سوره آل عمران .آیه 106)

- بازهم نمونه ای از آیات تبعیض آمیز الله ، این بار تبعیض نژادی !

- چرا الله چهره‏ هاي سفيد را به چهره ‏هاي سياه ارجعیت داده؟!
- چرا که مدعی می شود در روز قیامت صورتهاي کافران سياه مي‏گردد و صورتهاي بهشتیان سفيد خواهد شد!
- گویا بد آموزیهای قرآن پایانی ندارد ،پس از آیات متعددی مبتنی بر آپارتاید جنسیتی اکنون شاهد آپارتاید نژادی هستیم !

9 - متن آیه قرآن :

«شما بهترین امتى هستید که برای وادار کردن مردم به نیکوکاری و بازداشتن مردم از بدکاری ( امر به معروف و نهی از منکر ) و ایمان آوردن به الله قیام کردید و اگر اهل کتاب ایمان می آوردند چیزی بهتر از آن نبود لیکن تعداد کمی از آنان با ایمان و اکثریت آنان فاسق و بدکارند» ( قرآن .سوره آل عمران . آیه 110)

- نکته جالب توجه  در این آیه آنست که مسلمانان به عنوان بهترین «امتى» معرفى شدند که براى وادار کردن جامعه انسانى به نیکوکاری و پرهیز از بدکاری بسیج شده اند!!
- آیا این آیه مجوزی نیست به مسلمانان که جوامع بشری را به زور، وادار کنند، که به الله ایمان بیاورند و با فساد مبارزه کنند!!
- چرا مسلمانان به این درجه نائل امدند؟!
- چرا یهودیان و مسیحیان از این امتیاز بی بهره بودند؟!
- آیا این تبعیض نیست؟!
- آیا علت عقب افتادگی مسلمانان پیروی از این عقاید نیست؟! چنانچه تمام زمان ایشان ، معطوف به تحقیق در زندگی خصوصی همدیگر خواهد شد!

قرآن . سوره آل عمران

10 - متن آیه قرآن :

« ای اهل ایمان از غیر همدینان خود دوست صمیمی همراز نگیرید چه آنکه آنها که به غیر دین اسلامند از خلل و فساد در کار شما ذرّه ای کوتاهی نکنند که می خواهند شما در رنج وسختی باشید.....» ( قرآن . سوره آل عمران .آیه 117)

با توجه به این آیه مسلمانان در دنیای امروز امکان ارتباط صمیمانه با 77% جمعیت کره زمین را از دست می دهند!  چرا که در سال 2009، جمعیت مسلمانان 23% ، جمعیت 6.8 میلیاردی جهان، یعنی 1.57 میلیارد نفر بوده است.
- آیا بخاطر چنین آیاتی نیست که مسلمانان افرادی منزوی و خشونت طلب در دنیا هستند؟!
- چرا الله با چنین سخنان بی پایه تخم نفاق و دشمنی را در بین جوامع بشرش می کارد؟!
- چرا الله مردم روی زمین را بخاطر عقایدشان به خودی و غیر خودی تقسیم کرده؟!

11 - متن آیه قرآن :

« شما مسلمانان كساني هستيد كه اهل کتاب را دوست مي‏ داريد، اما اهل کتاب شما مسلمانان را دوست ندارند، در حالي كه شما به همه كتابهاي آسماني ايمان داريد ( اما آنها به كتاب آسماني شما ايمان ندارند) ....» (قرآن . سوره آل عمران . آیه 119)

و در ( قران .سوره توبه. آیه 29 ) می خوانیم : 

« با هر که از اهل کتاب ایمان به  الله و روز قیامت نیاورده و انچه را الله و رسول الله حرام کرده حرام نمی دانند به دین حق ( اسلام ) نمی گروند قتال و جنگ کنید تا آنگاه با ذلت و تواضع به اسلام جزیه ( مالیات ) دهند.»

- آیا معنای دوست داشتن نزد الله و مسلمانان اینگونه است ؟!!
- آیا مسلمانان با همه کسانی که دوستشان می دارند جنگ و پیکار می کنند و تا از آنان بابت در امان بودن مال و جان و ناموس ایشان مالیات دریافت کنند؟!
- آیا تضادهای موجود در آیات مانند این دو آیه باعث برداشتهای گوناگون از اسلام نیست؟!
- چرا الله در کتاب آسمانی خویش که ازلی و ابدی نیز هست اینگونه مسلمانان را به گمراهی انداخته ؟!

قرآن . سوره آل عمران
12 - متن آیه قرآن :

« ای رسول به یاد آر آنگاه که به موُمنین گفتی آیا خدا به شما مدد نفرمود وبه یاری شما 3000 فرشته نفرستاد؟
بلی اگر شما صبر و مقاومت پیشه کنید و پیوسته پرهیزکار باشید چون کافران بر سر شما شتابان و خشمگین آیند خداوند 5000 فرشته را به مدد شما  می فرستد.» ( قرآن .سوره آل عمران . آیه 124 . 125)


- آیا بهتر نبود الله بجای فرستادن سپاه چند هزاری از فرشتگان برای جنگ با کفار ، به یکی از فرشتگان قرآن را می داد و برای هدایت مردم شبه جزیره به مکه می فرستاد؟!
- آیا در اینصورت از اینهمه کشتار و ترور و تجاوز به مال و ناموس بشریت جلوگیری نمی شد؟!
- اگر الله قرار بود برای جنگ با کفار از سپاه فرشتگان استفاده نماید دیگر چه فضیلتى براى سپاه مسلمانان باقى خواهد ماند که این همه در روایات و احادبث از آنها سخن به میان آمده است؟!
- آیا وجود چنین آیاتی در کتاب مقدس مسلمانان به ترویج خرافات در میان آنان کمک نخواهد کرد؟!
- آیا احادیث دور از عقل منتصب به امامان شیعه برگرفته شده از چنین مطالب دور از عقلی در قرآن نیست؟!

13 - متن آیه قرآن :

«هیچ کس، جز به فرمان الله نخواهد مرد، که اجل هر کس در لوح و قضای اللهی به وقت معین ثبت شده است ...» ( قرآن . سوره آل عمران . آیه 145)

- معنی آیه مذکور آنست که انسانها را امکان تغییر سرنوشت خویش را ندارند !!
- آیا معنی این آیه مبهم ان نیست که مسلمانان نباید در برابر حوادث از خود دفاع کنند زیرا اگر اجل ایشان فرا رسیده باشد ، دفاع از خود کاری عبث و بیهوده خواهد بود؟!!
- چنانچه چنین است چرا حضرت محمد در میدان جنگ زره به تن می کردند؟!!
- آیا مسلمانان مومن باید دل به سرنوشت خویش ببندند و در هنگام عبور از خیابان نباید دو طرف خیابان را نگاه کنند؟!

قرآن . سوره آل عمران
14 - متن آیه قرآن :

از کافران یاری مجوئید که الله یار شماست و او بهترین یاری دهندگان است. ( قرآن . سوره آل عمران . آیه 150)

اول ببینیم ، کافر از دیدگاه قرآن چه کسی است :

- کافر :
بی دین . بی کتاب . ناگرونده . ناگرویده یا دگر اندیش !

حال ببینیم کافران به چند دسته تقسیم می شوند :

1- کافر حربی :
کافری( دگر اندیش ) که از دولت اسلام فرمان نبرد. و حربی آن است که با او جنگ واجب است!

2- کافر ذمی :
که مطیع اسلام بود و از او جزیه (نوعی باج ) گیرند !

3- کافر غیرکتابی :
مشرک . بت پرست !

4- کافر فرنگ :
مردم فرنگ که بدین اسلام نگرویده اند !

5- کافرکتابی :
کافری( دگر اندیش ) است که امت پیغمبری باشد مثل یهود و نصاری و منکر دین اسلام باشد !

6- مشرک :
کسی که شریک برای خدا قرار دهد و خدایان تصور کند !

- با توجه به این آیه ، مسلمانان در دنیای امروز امکان گرفتن کمک از 77% جمعیت کره زمین را از دست می دهند! چرا که در سال 2009، جمعیت مسلمانان 23% ، جمعیت 6.8 میلیاردی جهان، یعنی 1.57 میلیارد نفر بوده است.
- انچه امروز در دنیای مدرن وجود دارد ار قبیل : وسائل نقلیه هوایی و زمینی ، تولید برق ، دستاوردهای پزشکی و دارویی ، تکنولوژی استخراج نفت ، ماهواره ، کامپیوتر و اینترنت ،... همه و همه از دستاوردهای کافران است که مسلمانان برای استفاده از آنها از کافران کمک گرفته اند!!
- چنانچه مسلمانان به این آیه شریفه قرآن عمل می کردند همچنان در بیابانها به شتر چرانی و نوشیدن شیر دل انگیز شتر مشغول بودند!

15 - متن آیه قرآن :

«اگر الله شما را یارى کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد، و اگر دست از یارى شما بردارد، کیست که بعد از او شما را یارى کند» ( قرآن . سوره آل عمران . آیه 160 )

اما در سوره آل عمران . آیه 154 پس از شکست مسلمانان در جنگ احد در مقابل اعتراض مسلمانان چنین پاسخ می دهد:

.....مسلمانان با خود می گویند اگر کار ما به وحی خدا و آئین ما بر حق بود شکست نمی خوردیم و گروهی از ما اینجا کشته نمی شدیم بگو ای پیغمبر اگر در خانه های خود هم بودید باز آنانکه سرنوشت آنان کشته شدن است از خانه به قتلگاه به پای خود بیرون می امدند تا الله انچه در سینه پنهان دارند بیازماید ... ( قرآن . سوره آل عمران . آیه 154 )

- از مجموع این دو ایه چنین بر می آید که الله مسلمانان را در جنگ احد یاری نکرده است تا مسلمانان شکست بخورند!
- چرا الله با مسلمانان بیچاره چنین رفتار می کند؟!
- در آیه 154 موضوع اختیار در انسان را بطور کلی نفی می کند و انسانها را موجوداتی مسخ شده می داند که میل و اراده ایشان هیچ نقشی در زندگی و مرگ آنها ندارد !

قرآن . سوره آل عمران
 16 - متن آیه قرآن :

« این فقط شیطان است که پیروان خود را (با سخنان بى اساس) مى ترساند، از آنها نترسید و تنها از من بترسید، اگر ایمان دارید» ( قرآن . سوره آل عمران . آیه 175 )

- آیا واقعا شیطان پیروان خود را می ترساند یا الله توسط رسولش در قرآن ؟!!
- چرا الله اینقدر پافشاری می کند که انسانها باید از الله بترسند؟!

- اگر فقط این شیطان است که پیروان خود را (با سخنان بى اساس) مى ترساند پس این آیات در قرآن برای چیست ؟!!

«غسلین٬ کثافات و فضولات و چرک و خون و مدفوع جهنمیان است؛ یعنی اهل جهنم مدفوع و فضولات خودشان را خودشان می خورند. جهنمیان غذایی جز چرک و خون نصیبشان نمی شود.» (قرآن . سوره الحاقه . آیه 36)

« اگر تقاضاي آب كنند آبي براي آنها مي آورند همچون فلز گداخته كه صورتها را بريان ميكند و پوست صورتشان می ریزد ...» (قرآن . سوره کهف . آیه 29)

« گردن کشان و جباران ٬ نومید و نابود می شوند و در جهنم ٬ جرعه جرعه از ماء صدید خورانده می شوند ٬ چون خودشان مایل به خوردن آن نیستند وقتی این آب متعفن را خوردند حاضرند بمیرند اما مرگی در کار نیست بلکه باید آماده شوند برای عذاب شدیدتر ٬ و فرشتگان عذاب ٬ آنان را با غل و زنجیر به طرف آتش می برند » ( قرآن . سوره ابراهیم . آیه 15)

« آیا نعمتهای بهشتی بهتر است یا درخت نفرت انگیز زقوم؟ ما آن را مایه آزمایش و درد و رنج ظالمان قرار دادیم. آن درختی است که از قعر جهنم می روید میوه آن مانند سرهای شیاطین است. اهل دوزخ از آن می خورند و شکمهایشان را از آن پر می کنند.» (قرآن . سوره صافات .66)




صفحه فیس بوک وبلاگ نقد قرآن










- نقد زندگی تاریخی حضرت محمد 
- جن در قرآن و اسلام 
- تناقضات قران
- آیا حضرت محمد معصوم بوده؟

۲ نظر:

  1. ناشناس۱۱.۹.۹۰

    مرسی بخاطر آیات قشنگی که انتخاب کرده بودی، کاش متن عربیشم میداشتی، اشک تو چشام جاری شد، واقعا محشره قران، حتی وقتی فارسی میشه

    پاسخحذف
  2. ناشناس۴.۵.۹۵

    Islam is only for murderers and pedophiles.
    I have left islam and helped to make the following page. Please visit us.

    http://www.thereligionofpeace.com/pages/muhammad/pers-new-religion.aspx

    پاسخحذف

-------------------

وبلاگ نقد قرآن در فیس بوک :

www.facebook.com/alcorana.blogspot