۳۰ مرداد ۱۳۸۹

ترور (سلام بن ابی الحقیق) بفرمان حضرت محمد


- ماجرای ترور (سلام بن ابی الحقیق) در صدر اسلام بفرمان حضرت محمد چه بوده است؟


ترور (سلام بن ابی الحقیق) بفرمان حضرت محمد


"سلام بن ابی الحقیق" از دوستان قبیله" اوس"بود و از سرشناسان یهود که بفرمان حضرت محمد در صدر اسلام دستور ترور او صادر شد و عبدالله بن عتیک مامور انجام این ترور شد. آنان نیز ماموریت خود را بنحو دلخواه به انجام رساندند و"سلام بن ابی الحقیق" را کشتند. هنگامی که برگشتند و به حضرت  محمد  خبر دادند ایشان از خوشحالی فریاد زد "الله اکبر".  سیره ابن هشام   . جلد 2 .صفحه 186)















نقد زندگی تاریخی حضرت محمد 
جن در قرآن و اسلام 
تناقضات قران
آیا حضرت محمد معصوم بوده؟

۳ نظر:

  1. ناشناس۱۹.۳.۹۰

    آفرین بر شما از مطالبتان استفاده کردم

    پاسخحذف
  2. ناشناس۹.۵.۹۰

    "سلام بن ابی الحقیق" از دوستان قبیله" اوس"بود و از سرشناسان یهود که بفرمان حضرت محمد در صدر اسلام دستور ترور او صادر شد و عبدالله بن عتیک مامور انجام این ترور شد. آنان نیز ماموریت خود را بنحو دلخواه به انجام رساندند و"سلام بن ابی الحقیق" را کشتند. هنگامی که برگشتند و به حضرت محمد خبر دادند ایشان از خوشحالی فریاد زد "الله اکبر". سیره ابن هشام . جلد 2 .صفحه 186)

    پاسخحذف
  3. ناشناس۸.۱۰.۹۰

    درود بر شما

    روش ملای اول در مورد چگونگی این تک کشتارهای پیامبرانه لازم به ژرف نگریست، و ان اینکه محمد به ندرت دستور قتل کسی را مستقیما سادر میکرد. ایشان باچیرگی کامل بر روان مردم به هیجان آمده کارکرده و هر بار اراده جان مخالفی در مخیله بیمار و جنایت کارش پدید میامد، اول در باره شخص نشانه گرفته شده در مسجد سخن به میان میاورد، پس از ان نابودی نامبرده را به شیوه ای استادانه به مزایده همگان قرار میداد. سپس کس یا کسانی انجام این عمل را برای خوشنودی الله و پیام آورش میپذیر افتند. پژوهشگر والای پارسی ما فرزانه دانشمند "روشنگر" در کتاب کوروش بزرگ و محمد ابن عبدالالله این ترفند مزورانه را بخوبی به خامه کشیده اند . در شمارش ۵۸ این کتاب میخوانیم که محمد درخواست قتل "کعب الا شرف" را در شرف درخواست های خود از الله میگنجاند و این چنین سؤال میکند: " چه کسی از بین شما آماده است مرا از دست پسر "الا شرف" که بانی رنج و ازار من شده نجات دهد؟ " قتل "کعب الا شرف" با تزویر محمدی نه تنها یک برخورد مخالف انسانیست، بلکه بسیار ناجوان مردانه نیز هست. ( تازی ها در درون نامردند) نمونه دیگری از این قبیل جنایتها از پشت پرده و کارگردانی شده به وسیله ملای اول کشتن "عصما مروان" شاعر یهودی و مادر فرزندی شیر خواره بود. او نیز در خواب در کنار فرزندانش با پرده نویسی "دعای محمدی" سلاخی شد. راهزن خون خوار در مسجد پایان زندگی این شور بخت را این چنین در خواست نمود: " آیا در میان شما کسی وجود ندارد که مرا از دست دختر مروان نجات دهد؟ یک سلاخ تازی "عمیر ابن ادی" داو تلب شد. نمونه ای دیگر "ابو عفک" چکامه سرای پیر او نیز هم چنان در خواب کشته شد. و هزاران هزار دیگر که درگیرو دار تاریخ زد بشر تازی ها به دست فراموشی سپرده شده اند.

    پاسخحذف

-------------------

وبلاگ نقد قرآن در فیس بوک :

www.facebook.com/alcorana.blogspot